11 Nisan 2021 Pazar

SAMSUN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNDE O DAİRE BAŞKANINI MALİ ŞUBE GÖZALTINA ALDI

Samsun Büyükşehir Belediyesinde o daire başkanını Mali Şube gözaltına aldı

Samsun Büyükşehir Belediyesinde ismi bir süre önce yasak aşk ve eş aldatma iddiaları ile gündeme gelen daire başkanının, Samsun İl Emniyet Müdürlüğü Mali Şube tarafından gözaltına alındığı öğrenildi.

22 Aralık 2020 Salı 15:46 ASAYİŞ

Samsun Büyükşehir Belediyesinde Daire Başkanı B.K İl Emniyet Müdürlüğü Mali Şube polisleri tarafından gözaltına alındı.


Samsun'da bir süre önce eşini aldattığı ve yasak aşk iddiaları ile gündeme gelen Daire Başkanı B.K'nin Mali Şube polisleri tarafından gözaltına alındığı ve emniyetteki ifadesinin sürdüğü öğrenildi. Sürdürülen bir teknik takip süreci ile alakalı olarak gözaltına alınan Daire Başkanı B.K'nın dün geceyi Emniyette geçirdiği bildirildi. Olayla ilgili resmi olmayan bilgilere göre yapılan gözaltının bir işadamından istendiği ileri sürülen rüşvet iddialarına ilişkin olduğu gündeme geldi.

Kaynak:SamsunKentHaber.com.tr

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 7 Yorum

Fuat kehribar

22 Aralık 2020 Salı 21:57

Bu yerlere çomak sokmuş birilerini engellemiş olmasın sayın editör???!!!

Fuat Kehribar

22 Aralık 2020 Salı 21:55

Yargıladınız kararı verdiniz astınız sanırım sayın editör!!!Bu ne özgüven böyle. Var mı delilleriniz?

serdar

22 Aralık 2020 Salı 18:30

Valla ben DAVUT adlı kişi değilim.Sadece haber okumayı çok seviyorum.Hergün telefondan girdiğim ulusal ve yerel dahil olmak üzere ilk 3 siteden birisiniz.O yüzden geçmiş dahil bu 3 sitenin haber arşivine hakimim.

serdar

22 Aralık 2020 Salı 17:02

Art niyetli yazdığımı düşünmeyin lütfen.Ama sansasyonel haberleri sizler bulup yayınlayabikiyorsunuz.Mesela eski Canik Bel.Başkanı gibi.Orada da tutuklanma yoktu kafadan.Ama yayınlandı.Şimdi de yayınlayabilirdiniz Gözaltına alındı,sorgulanıyor diye.

Ahmet Bayrak

22 Aralık 2020 Salı 17:22

Biraz önce Davut'tunuz şimdi Serdar oldunuz :) Karar verin :) Art niyet algılamadık rahat olun. Prosedürü izah ettik. Sağlıcakla kalın

Davut

22 Aralık 2020 Salı 16:01

İsmini açık haber yapıp resmini niye paylaşmıyorsun kent haber paylaşsana dik dur dikkk adam gibi ifşa et öle şook şook hayırdır

Ahmet Bayrak

22 Aralık 2020 Salı 16:07

Davut bey; Hukuki olarak tutuklanma olmadığı sürece gözaltı süreçlerinde isimlerin açık yazılması mümkün olmuyor. Yoksa yazardık emin olun.. Dik durmasak bu haberi şuan okumuyor bilmiyor olurdunuz.

DİĞER HABERLER

SONRAKİ HABER

Samsun Büyükşehirde daire başkanının gözaltına alınmasında rüşvet iddiası var

Samsun Büyükşehirde daire başkanının gözaltına alınmasında rüşvet iddiası var