17 Mayıs 2021 Pazartesi

SAMSUN'DA GÖZALTINA ALINAN DAİRE BAŞKANI BAHATTİN KARAKAŞ TUTUKLANDI

Samsun'da gözaltına alınan daire başkanı Bahattin Karakaş tutuklandı

Samsun'da son dakika- Samsun Büyükşehir Belediyesinde gözaltına alınan Mali Hizmetler Daire Başkanı Bahattin Karakaş tutuklandı.

22 Aralık 2020 Salı 20:19 ASAYİŞ

Samsun'da Kaçakçılık ve Organize Suçlar Bürosu tarafından gözaltına alınan Büyükşehir Belediyesi Mali Hizmetler Dairesi Başkanı Bahattin Karakaş tutuklandı.


Samsun'da polisler tarafından gözaltına alınan Samsun Büyükşehir Belediyesi Mali Hizmetler Dairesi Başkanı Bahattin Karakaş çıkarıldığı adliyede tutuklandı.

-Ne olmuştu-

Samsun Büyükşehir Belediyesinde Mali Hizmetler Daire Başkanı Bahattin Karakaş emniyet tarafından sürdürülen bir teknik takip süreci ile alakalı gözaltına alınmıştı. Gözaltı sonrası Adliyeye sevk edilen Bahattin Karakaş'ın tutuklandığı bilgisi geldi. 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 8 Yorum

vatandaşş

31 Aralık 2020 Perşembe 19:49

Teknik takıp de sadece belediyemi var?mutahıt sadece belediyeye mi iş yapıyor ?

Cihan Çelik %100 gerçekçi

29 Aralık 2020 Salı 18:10

Bu kadar parayı hortumlayan biri kendi üzerine değilde başkalarının üzerine de mal daire yada yazlık falan yapmıştır tedbirini almıştır . Bence yakınlarınin mal varlıkları da araştırılmalıdır...

ahmet birinci

26 Aralık 2020 Cumartesi 11:30

Samsun Büyükşehir belediyesi başkanı bizzat kendisi takip ettirilmesi için emniyete bildirmiştir ve sonunda ayyuka çıkmıştır. Oy korkusu olmadan ne diyecekler diye bakmadan adam gibi hareket eden Başkanı tebrik ediyorum.

serkan

25 Aralık 2020 Cuma 11:59

Allah aşkına bu işleri bu zatı muhterem tek başınamı yapmıştır arkadaşlar ?Yukarıların haberi yokmudur (Bld.Başkanlığı), ya da göz yumulmamışmıdır ?Kafamda deli sorular !!Bu milletin bir kuruşuna göz dikenleri Allah iki yakasını biraraya getirmesin..

Camlidereli

23 Aralık 2020 Çarşamba 18:23

Ankara çamlıdere belediyesi fen işleri müdürü hüseyin sezer rüşvet ve yolsuzluk suçlarından tutuklandı

vatandaş

23 Aralık 2020 Çarşamba 11:13

Aşk skandalı rüşvet ve tutuklanma şu olay farklı bir parti belediyesinde olsaydı türkiyenin gündemi bugün buydu

Saime

23 Aralık 2020 Çarşamba 10:29

Çalıştığı her kurumda rüşvet ve yasak aşk ilişkilerine bulaşmış bu kişi nasıl büyük şehirde paranın başında daire başkanlığına getirilir ???

Hakkı baba

23 Aralık 2020 Çarşamba 00:32

Necattin demirtaşın prensiydi. Necattin buna kadro verdi mali hizmetler müdürü yaptı. Sonra Erdoğan tok geldi kovdu bunu termeye gitti. Sonra mustafa demir ne bulduysa bunda büyükşehire aldı.

DİĞER HABERLER

SONRAKİ HABER

Atakum Belediye Başkanı Cemil Deveci toprağa Iza buğdayı tohumlarını ekti

Atakum Belediye Başkanı Cemil Deveci toprağa Iza buğdayı tohumlarını ekti