11 Nisan 2021 Pazar

SAMSUN'DA ŞOK! ELİNE İŞ-AŞ YAZIP KENDİNİ ASARAK İNTİHAR ETTİ

Samsun'da şok! Eline iş-aş yazıp kendini asarak intihar etti

Samsun'un Canik ilçesinde eline iş-aş yazan bir kişi Kuzeyyıldızı Mahallesi Çiftlik Caddesi üzeri İMKB Anadolu Lisesi önünde kendini boynundan iple asarak intihar etti.

10 Aralık 2020 Perşembe 17:33 ASAYİŞ

Samsun'da şok! Eline iş-aş yazan  Metin I. isimli bir şahıs Canik ilçesinde kendini iple asarak yaşamına son verdi. 


Samsun'un Canik ilçesinde Metin I. adlı bir vatandaş eline iş-aş notu yazarak intihar etti. 

Olay, Canik ilçesi Kuzey Yıldızı Mahallesi Çiftlik Caddesi üzeri İMKB Anadolu Lisesi önünde meydana geldi. Vatandaşlar, ırmak kenarında boynundan iple asılmış şahıs buldu ve polis ekiplerine haber verdi.

ELLERİNE NOT YAZDI...
Olay yerine gelen polisler, şahsın kimliğini tespit etti. 45 yaşında olduğu öğrenilen Metin I. adlı vatandaşın, bir eline 'iş' ve 'aş' ve diğer eline ise 14 Nisan 2020'de hayatını kaybeden Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Genel Başkanı 'Haydar Baş'n adını yazdığı görüldü. Diğer yandan şahsın üzerinde bir de intihar notu çıktı. Şahıs, olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince, Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Kaynak:SamsunKentHaber.com.tr

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 16 Yorum

Abidin Gündoğdu

11 Aralık 2020 Cuma 21:53

Vatandaşın eline aş-iş yazarak intihar ettiği gerçek. Bu GERÇEK haberi de samsunkenthaber duyurdu. Eğer Trol isen otopsi raporunu beklersin. Yazık oldu vatandaşa ve geride kalanlara. 18 yıllık iktidar vatandaşı intihar noktasına getirdi.

Misafir

11 Aralık 2020 Cuma 14:46

Yaşanan ekonomik sıkıntılar toplumsal intiharlar sebep oluyor keşke iş aş derken millet olarak Haydar baş beye sahip ciksaydik MEM eseriyle ekonominin yönünü tersine çevirecek tek eser

Istanbullu

11 Aralık 2020 Cuma 14:14

Butun Turkiyeyi sarsti bu goruntu , hepimizi kahretti. Lanet olsun lanet olsun lanet olsun .

Mito

11 Aralık 2020 Cuma 13:22

Otopsi raporu çıkmadan intihar olduğunu kimse bilemez.Kaldıki ülkede gündem değiştirmek moda oldu .

muhammed kara

11 Aralık 2020 Cuma 11:03

adam intihar etmiş kendi canına kıymanın hiçbir açıklaması olamaz kimse bunu düşünmüyor hayali bir yazıya takılmışlar.

namık

11 Aralık 2020 Cuma 11:13

Adına gurban hayali olduğunu sen nerden biliyorsun peki.. Ya değilse ya gerçekten eline iş aş yazdıysa.. Muhammed adıyla gıybet etmek, bilmediğin şeyi biliyormuş gibi kesin hüküm vermek yakışıyor mu

ali

11 Aralık 2020 Cuma 01:25

Herkes gibi benim de uykum kaçtı. ..Yüreğim daraldı...Buna neden olan kimlerse ömür boyu uykuları kaçsın! ..Çok çok acı bir tablo...Bakalım ulkenin balonu ne zaman patlayacak

Gizem mntmr

11 Aralık 2020 Cuma 00:12

Türkiye'den Tunus'a 5 milyon hibe desteği :')Üzgünüm

Gizem mntmr

11 Aralık 2020 Cuma 00:10

Türkiye'yeden Tunus'a 5 milyon hibe :') İster siyasi ister başka, insanlık adına üzülecek bir şeydir bu Allah sonumuzu hayır etsin.

Doğru Dürüst haber yapın

10 Aralık 2020 Perşembe 22:19

Nerede yazıyor iş aş? Fotoğraf var mı ?

Nasimi

11 Aralık 2020 Cuma 03:31

Tuzu kuru olanlar anlamaz dertlinin derdini. Ancak gün gelir devran döner ama intikamların en büyüğü Allah'ındır. Felâ tahsebenna(A)llâhe muḣlife va’dihi rusuleh(u)(k) inna(A)llâhe ‘azîzun żû-ntikâm.(İBRAHİM Suresi:47)

Ahmet Bayrak

10 Aralık 2020 Perşembe 23:49

Doğru Dürüst Haber yapın diyen şahsiyet: Olay yerinde polis elinde yazan notu yani iş aş yazdığını söylemiş bu bir. İntihar eden vatandaşın ailesi haberle ilgili olarak bizimle irtibat kurdu ve kendilerine de bu notun elinde yazıp yazmadığını sorduk ve evet bu not yazılıydı dedi. Doğru dürüst haber yapın diyene kadar birazcık şu olaya insan gibi vicdan yap üzül.

güz

10 Aralık 2020 Perşembe 19:39

kurtuluş savaşının başlatan şehrin insanlarının geldiği nokta.

Taner önel

10 Aralık 2020 Perşembe 19:07

Not bunalmış bitmiş bir milletin kurtarıcı milli ekonomi modelinden başka çaresi yok mesajı vermis

Eko

10 Aralık 2020 Perşembe 18:00

İntihar notu nedir onunda açıklanması gerek

Murat

10 Aralık 2020 Perşembe 19:22

İntihar notunu ne yapacaksın gözüne mi sokacaksın boynuna iş-aş yazmış ya daha ne öğrenmek istiyorsun!!!

DİĞER HABERLER

SONRAKİ HABER

Atakum Belediyesi sokağa çıkma yasağında vatandaşı hastaneye götürecek

Atakum Belediyesi sokağa çıkma yasağında vatandaşı hastaneye götürecek