21 Ağustos 2018 Salı

BİLL GATES DÜNYANIN EN İYİ 10 ÖĞRETMENİNİ AÇIKLADI! O ÖĞRETMENLERDEN BİRİ SAMSUN'DA

Bill Gates dünyanın en iyi 10 öğretmenini açıkladı! O öğretmenlerden biri Samsun'da

Bill Gates'in açıkladığı dünyanın en iyi ilk 10 öğretmeni arasında Samsun'dan Ayvacık ilçesinde anaokulu müdürlüğü yapan Nurten Akkuş girdi. Dünyanın En İyi 10 öğretmeni arasına giren Nurten Akkuş, bu başarısı ile Küresel Öğretmen Ödülüne aday gösterilen ilk Türk öğretmen oldu.

15 Şubat 2018 Perşembe 17:50 GÜNCEL

Bill Gates, The Global Teacher Prize ödülüne aday gösterilen dünyanın en iyi 10 öğretmenini açıklarken, Samsun'un Ayvacık ilçesinde anaokulu müdürlüğü yapan Nurten Akkuş'un ilk 10 öğretmen arasında gösterilmesi büyük sevinç yarattı. 


Samsun'un Ayvacık ilçesinde anaokulu müdürlüğü yapan Nurten Akkuş, uluslararası bir vakıf tarafından organize edilen "Küresel Öğretmen Ödülü Komitesi"nin (The Global Teacher Prize) 2018 yılı için seçtiği "En iyi 10 öğretmen" arasında yer almanın gururunu yaşıyor.

Ayvacık Anaokulu Müdürü Akkuş'un 8 yıl önce okulunda başlattığı "Baba Bana Bir Masal Anlat" Projesi, Türkiye genelindeki 45 ilde uygulanır hale geldi. Nurten Akkuş'un yine köy okulundaki çocukların oyuncak ihtiyacını karşılamak için hazırladığı Oyuncak Kumbarası Projesi de Türkiye'de birçok ödül kazandı. Bu proje de 43 ilde uygulanarak, köy okullarındaki çocukların oyuncakla tanışmasını sağladı. 

Hazırladığı projelerle dikkati çeken 11 yıllık öğretmen Akkuş, Hint asıllı iş adamı Sunny Varkey'in eğitim alanında projeler geliştirmek amacıyla kurduğu ve onursal başkanlığını eski ABD Başkanı Bill Clinton'ın üstlendiği Varkey GEMS Foundation tarafından organize edilen "Küresel Öğretmen Ödülü Komitesi"nin 2018 yılı için seçtiği "En iyi 10 öğretmen" arasında yer almayı başardı.

Daha önce de "En iyi 50 öğretmen" arasında yer alan Nurten Akkuş, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Vakfın, 17-18 Mart tarihlerinde Dubai'de düzenleyeceği törenle ödülünü alacağını söyledi.



Bu başarıyı yakalayan ilk Türk öğretmen olduğuna dikkati çeken Akkuş, "En iyi 50 öğretmen arasına zaten girmiştim, sonrasında o 50 öğretmenin içinde yeniden bir değerlendirme yapıldı. Dünya genelinde araştırma yapıldı. İngiltere'den gelen bir yönetmen tarafından kısa film çekildi. Geçen hafta son değerlendirmeler yapıldı ve bugün açıklandı. Dünyanın en iyi 10 öğretmeni duyuruldu. En iyi 10'a giren ilk ve tek Türk öğretmen olarak bir tarih yazdık aslında. Çok mutlu ve gururluyum." dedi.

Şu an ilk 10'a seçilen tüm öğretmenlerin birinciliğe aday olduğunu, ödül töreninde birincinin seçileceğini ifade eden Akkuş, velilerden, çevresinden ve dünyanın birçok yerinden tebrikler aldığını sözlerine ekledi.


YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 75 Yorum

insane güngör

21 Mart 2018 Çarşamba 20:03

tebrikler hemşehrim

Çiğdem Gençer

27 Şubat 2018 Salı 00:30

Tebrik ediyorum Nurten öğretmenim. Siz ve sizin gibi değerli öğretmenlerimizin başarılı çalışmaları ile gelişen, düşünen ve çağdaş bir nesil yetişeceğine dair güvenim tam. Başarınız ile çok büyük onur ve gurur duydum

Murat Koç

26 Şubat 2018 Pazartesi 19:19

Tebrik ederim Başarılarınız daim olsun. Uzun zamandır bu denli gururlanmamıştım. Harikasınız.

Perihan Güleryüz

26 Şubat 2018 Pazartesi 02:39

cocuklarin kisisel gelisiminde ebeveynden cok ögretmenlerin etkisinin oldugunu düsünüyorum ve genc ögretmenlerimizin cok daha bunun bilincinde oldugunu görüyor ve cok mutlu oluyorum, bunun ödüllendirilmesi tabiiki mutluluk verici ama böyle güzel emek veren ögretmenlerimizin her zaman destege gereksinimleri var, onlari yalniz birakmamaliyiz. Sizi candan kutluyorum Nurten ögretmen

Hale kamer

25 Şubat 2018 Pazar 14:57

Ama bizimkiler gider Nesibe aydına anasının nikahını verir.

Ayşe Koç

24 Şubat 2018 Cumartesi 11:05

Tebrik ediyorum bir öğretmen olarak gurur duydum yolun açık başarıların daim olsun

Nalan AYDEMİR

23 Şubat 2018 Cuma 14:19

Böylesi eğitimcilerin olması bizleri onurlandırıyor Tebrik eder başarılar dilerim.

Tahsin Salihoğlu

22 Şubat 2018 Perşembe 20:27

Gerçekten gurur verici başarılarının devamını diliyorum..

TÜRKAN ŞAYAN

22 Şubat 2018 Perşembe 07:56

Degerinizin anlaşılması ne kadar güzel.Gurur duydum.Tebrik ederim.Başarılarınızın devamını dilerim.Çocuklarımızın sizin gibi öğretmenlere ihtiyacı var.

Tuba Ozen

22 Şubat 2018 Perşembe 00:00

Bizlere umut oldugunuz icin cok tesekkurler, ulkemin bugunlerini siz ogretmenlerimiz cennet haline getirebilirsiniz.cani gonulden kutlariz

Nuray önder

21 Şubat 2018 Çarşamba 20:11

Kutluyorum bu güzel yürekli öğretmeni ve başka öğretmenlere de örnek olmasını diliyorum. Atamızın dediği gibi öğretmenler yeni nesil sizlerin eseri olacaktır

Emine Ateş

21 Şubat 2018 Çarşamba 19:46

TEBRİKLER, Öğretmenimizle gurur duyuyoruz..

Fanoula Kefalas

21 Şubat 2018 Çarşamba 14:29

basardiklarin yalnz Turk ogiretmenlerine oncu olmayip, dunya capinda etkili olsun..yolun acik olsun..seni Atina dan tebrik ediyoruz

Yurdagül YAĞLIOĞLU

21 Şubat 2018 Çarşamba 14:08

Gurur duydum ve alkışlıyorum

Neşe Eren

21 Şubat 2018 Çarşamba 14:06

Tebrik ediyorum türkiyenin böyle öğretmenlere ihtiyacı var . Başarılarının devamını dilerim.

hülya kuloğlu

21 Şubat 2018 Çarşamba 13:49

tebrikler Nurten Öğretmen. Yolun açık olsun.

hülya kuloğlu

21 Şubat 2018 Çarşamba 13:49

tebrikler Nurten Öğretmen. Yolun açık olsun.

hülya kuloğlu

21 Şubat 2018 Çarşamba 13:49

tebrikler Nurten Öğretmen. Yolun açık olsun.

oğuzhan

21 Şubat 2018 Çarşamba 13:21

Bill Gates Ölmedimi Nasıl En İyi Öğretmen Seçiyor :D

Yasemin İren

21 Şubat 2018 Çarşamba 11:36

Tebrik ederim başarılarınızın devamını dilerim

Semiha yazı

21 Şubat 2018 Çarşamba 11:15

Tebrikler öğretmenim cok gururlandım

Bilgihan

21 Şubat 2018 Çarşamba 09:10

Turkiye'nin sizin gibi meslegini seven ve sonuna kadar ogrencilere fayda saglamaya calisan ogretmenlere cok ihtiyaci var. Sizin basariniz diger meslegini hice sayan diger ogretmenlere ornek olur insallah

Nurhayat Dogan

21 Şubat 2018 Çarşamba 05:28

Tebrikler Nurten öğretmen.

Ayşe Aydın

20 Şubat 2018 Salı 23:58

Tebrikler.gülen yüzn hep gülsün daima başarılı ol güzel öğretmen.

Yurdanur Emirzeoğlu Başcı

20 Şubat 2018 Salı 23:07

Önce, Türk olduğum için daha sonra öğretmen olduğum için çok gurur duydum!...Yolun açık olsun Cumhuriyet'in Öğretmeni...

Hüseyin Dikermen

20 Şubat 2018 Salı 22:59

Tebrikler

Erhan Erginsoy

20 Şubat 2018 Salı 22:08

İyi güzel de Bill Gates 'in fotoğrafının altına Nurten Akkuş yazılması, haber aktarmada biraz özensizlik değil mi?

k.h

21 Şubat 2018 Çarşamba 11:02

Bill Gates ödüle layık görülen öğretmenleri açıklarken, "Türkiye'den Nurten Akkuş" derken yazılmış bir alt yazı o beyefendi.

Cemal KARA

21 Şubat 2018 Çarşamba 10:29

iyide o yabancı basından gelen videodan screens**** :D Güzel yakaladın ama tutmadı

Müjgan Sezen

20 Şubat 2018 Salı 22:04

Gurur verici! Ülkemiz ve insanlık adına da ,aynı zamanda.

Allı makali

20 Şubat 2018 Salı 21:50

Tebrikler güzel kalpli öğretmen. Sizlerden coook daha olmalı bu vatan için.

Semra Akkuş Kafadar

20 Şubat 2018 Salı 20:34

Tebrikler.gurur verici.

Suna Çıvgın

20 Şubat 2018 Salı 20:28

İnsanlar zekası ve yaptıkları kadar büyüktür. Bu örnekler çoğalacaktır eminim Yeter ki iste! Başarı istekle gelir.. Tebrikler.

Suna Çıvgın

20 Şubat 2018 Salı 20:25

Çokkk gurur duydum. Kesinlikle daha güzel projeler yapılacaktır bu güzel öğretmen örnek alınarak. İnsanlar zekası ve yaptıkları kadar büyüktür. Tebrikler. <3

İSMET ÇAĞLI

20 Şubat 2018 Salı 19:54

Türkiye'nin yüzünü güldürdünüz. Buna ihtiyacımız vardı. Başarılarınızın devamını diliyorum.

Sevim Koyluç

20 Şubat 2018 Salı 16:09

Aferin sana..

Nurgül KONRAT

20 Şubat 2018 Salı 16:04

sakın değişme bu yolda devam et kucak dolusu sevgiler

Sule Karadeniz

20 Şubat 2018 Salı 14:37

Basarilarinin devamini dileriz. Seninle gurur duyuyoruz

AYŞE MİNE ULUSOY

20 Şubat 2018 Salı 14:35

Atatürk ülkemizi Türk Gençlerine emanet etti. Işte bu ödül neden gençlere emanet ettiğinin kanıtıdır. Sizler var olduğumuz müddetçe bu ülke yıkılmayacaktır. TEBRİK EDERİM.

Ayfer Alsan

20 Şubat 2018 Salı 11:45

Ayakta alkışlıyor ve gurur duyuyorum

Nilüfer Özsoyman

20 Şubat 2018 Salı 11:08

Harikasın Nurten Öğretmen, çocuklara yaptığınız katkı efsane , bu vesile duymak şaşırtıcı, inşallah bu tür güzel projeleri daha fazla duyarız basında, TV de. Saygılarımla ...

Sibel Ayyıldız

20 Şubat 2018 Salı 11:05

Tek kelime ile gururumuzsunuz.Tebrikler!

Mine Eroğlu

20 Şubat 2018 Salı 10:51

Ayakta alkışlıyorum, kendi evladım gibi sevindim, rabbim yolunu açık etsin, tüm öğretmenlerimize de böyle görev aşkı nasip etsin. Geçirdiğimiz şu kötü günlerde içimizi ferahlatan en güzel olay, tebrikler

Zübeyde Erol

20 Şubat 2018 Salı 09:49

Gururumuzsun Nurten öğretmenim. Birincisin benim gözümde. Yolunda bahtında açık olsun..

Sinem aksoy

20 Şubat 2018 Salı 08:33

Helal olsun size. İşini iyi yapan insanların herzaman gönlümde yeri başka.sizi ayakta alkosliyorum

GÜNER BAHTİYAR

20 Şubat 2018 Salı 08:20

Seninle gurur duyuyoruz yolun açık olsun birinciliği de alırsın inşaallah

Dilhun KÖKSAL

20 Şubat 2018 Salı 08:14

Gurur duydum, tebrikler ....

Ayşe Öziloglu

20 Şubat 2018 Salı 07:51

Meslektasimi ayakta alkisliyorum...Gurur duydum kendisiyle...Ne mutlu Turk Milletine..

Birsen

20 Şubat 2018 Salı 01:22

Tebrikler guzel yurekli,guzel yuzlu Ogretmenim

Asuman Ergun

20 Şubat 2018 Salı 00:20

Gurur duydum Tebrikler

Burcu

20 Şubat 2018 Salı 00:07

Ne güzel m**** oldun Nurten ögretmen...

Gülen Gürkan

19 Şubat 2018 Pazartesi 23:11

Seni yürekten kutluyorum Nurten kızım Atanın çizdiği yol yolun olsun daima .Bu cennet vatanda senin gibileri çoğalsın diliyorum

Ihsaniye birlikseven

19 Şubat 2018 Pazartesi 22:37

Tebrikler bir öğretmen olarak gurur duydum

Alfa TmGdk

19 Şubat 2018 Pazartesi 22:22

Ne mutlu bir haber

Güngör Bayrak

19 Şubat 2018 Pazartesi 22:08

Çok mutlu oldum. Alkışlar dizin için.

Nese TURGUT

19 Şubat 2018 Pazartesi 21:23

Sevgili ogretmenim...gurur ve onur duydum.odül alman onemli degil...BU bile buyuk basari..Yolun acik olsun.

Hatice Adanir

19 Şubat 2018 Pazartesi 20:59

Tebrik ederim öğretmenim

Mikail Kaya

19 Şubat 2018 Pazartesi 20:53

Tebrik ederim Öğretmenim.Köy Enstitüsü mezunu bir öğretmenin oğlu olarak sizi candan kutlarım.

Hüseyin Değirmencioğlu

19 Şubat 2018 Pazartesi 20:45

Öğretmen kızımız Nurten akkuş kutlarım başarılarının devamını diliyorum

Hacer Kavlak

19 Şubat 2018 Pazartesi 20:29

Bizler de sizinle onurlu ve gururluyuz devgişi öğretmenimiz. Bizim harika birincimizsin canım kızım. Başarın sürer inşallah. Candan sevgilerimle.

Saliha Akın

19 Şubat 2018 Pazartesi 20:22

Tebrikler gurur duyduk keşke bütün öğretmenler sizin gibi olsa

Fatma Albayrak

19 Şubat 2018 Pazartesi 20:08

Başarıların daim olsun genç meslektaşım.

Ezelin içingir

19 Şubat 2018 Pazartesi 20:05

Göğsümüz kabardı gurur duyduk kızımızın başarısıyla, başarılarının devamını dileriz.

fethi kavunoğlu

19 Şubat 2018 Pazartesi 19:24

tebrik ederim başarınızın devamını diliyorum..

Coşkun KARAPİRLİ

19 Şubat 2018 Pazartesi 18:17

Ne kadar gurur duysak azdır.Tebrik eder başarılarının devamını dilerim.

Coşkun KARAPİRLİ

19 Şubat 2018 Pazartesi 18:15

Ne kadar gurur duysak azdır.Tebrik eder başarılarının devamını dilerim.

Necla Bektaş

19 Şubat 2018 Pazartesi 18:12

Helal olsun Nurten Öğretmen; gururumuzsunuz..Allah yolunuzu açık etsin ınşallah..Tebrikler

sabiha özdar

19 Şubat 2018 Pazartesi 18:09

Haklı gururunuza ortak oldum . Tebrikler . umudumuz oldunuz .

İlknur Menekşe

19 Şubat 2018 Pazartesi 18:06

Gurur duydum, tebrikler..

F.Ertekin