20 Ekim 2018 Cumartesi

SAMSUN'DAN BİMER VE CİMER'E YAPILAN ŞİKAYET BAŞVURUSU SAYISI AÇIKLANDI

Samsun'dan BİMER ve CİMER'e yapılan şikayet başvurusu sayısı açıklandı

Samsun Valisi Osman Kaymak, BİMER ve CİMER'e 2017 yılı içerisinde Samsun'dan yapılan şikayet başvurusu sayısını açıkladı.İşte Samsun'dan BİMER ve CİMER'e 2017 yılında yapılan başvuru sayısı..

07 Şubat 2018 Çarşamba 14:55 SAMSUN HABER

Samsun Valisi Osman Kaymak , 2017 yılı içerisinde  Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), Başbakanlık İletişim Merkezi'ne (BİMER) Samsun'dan yapılan şikayet sayısı ile ilgili bilgi verdi.


Samsun Valisi Kaymak, Samsun'dan CİMER'e 2017 yılı içerisinde 3 bin 980 adet, BİMER'e ise 23 bin 787 başvurunun yapıldığını açıkladı. 


BİMER VE CİMER'E YAPILAN BAŞVURU SAYISINI AÇIKLADI

Samsun Valisi Osman Kaymak, BİMER ve CİMER başvuruları ile ilgili yaptığı açıklamada,  "Vatandaşlarımızın sorun, öneri, istek ve şikâyet dileklerini iletebilmeleri adına direk Cumhurbaşkanlığı Makamı'na ulaşabilmeleri amaçlı bir sistem olan CİMER'e ilimizi ilgilendiren 3 bin 980 adet başvuru, Cumhurbaşkanlığı Halkla İlişkiler Başkanlığı tarafından Valiliğimize yönlendirilmiş olup, Valiliğimizce de mevcut başvurular gereği yapılmak üzere ilgili kaymakamlıklar ve kurumlara gönderilmiştir. Yine aynı amaçla vatandaşlarımızın direk Başbakanlık Makamı'na ulaşabilmeleri amaçlı olan  Başbakanlık İletişi Merkezi (BİMER) büromuza telefonla (ALO 150), mektupla, internet üzerinden ve şahsen 23 bin 787 başvuru yapılmış, ilgili kaymakamlıklar ve kurumlara gereği yapılmak üzere yönlendirilmiştir" dedi.

BİLGİ EDİNMEDE 16 BİN 654 BAŞVURU OLDU

Samsun'da, 4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu ve 3071 Sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamında ise, merkeze bağlı kurumlar ve Kaymakamlıklara 8 bin 906 adet başvuru, merkez ve ilçe Belediye Başkanlıklarına ise 7 bin 748 adet olmak üzere toplamda 16 bin 654 adet Bilgi Edinme başvurusu yapıldığını dile getiren Samsun Valisi Osman Kaymak, şu bilgileri verdi.

44 BİN 421 BAŞVURU İLE İLGİLİ İŞLEM YAPILDI

"Sonuç olarak Valiliğimiz İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğümüz sorumluluğunda 2017 yılı içerisinde, Devlet ile vatandaşlarımız arasındaki iletişim kanallarının tümü (elektronik, mektup, faks, telefon ve şahsen) açık tutularak, vatandaşlarımızın kendileri ve kamuyla ilgili, talep, şikâyet, ihbar, görüş ve önerilerine ait 44 bin 421 başvuru ile ilgili işlem yapılmıştır. Ayrıca, İçişleri Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı tarafından, vatandaşlarımızla en üst düzeyde iletişimin kurulması, taleplerinin etkin ve hızlı bir şekilde alınarak takip edilmesi hedefiyle oluşturulan ‘Açık Kapı Milletin Kapısı’ Samsun bankosunun açılışı geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilmiş ve Valilik binamız girişinde hizmete sunulmuştur.  Vatandaşlarımızın istek ve sorunlarını çözme noktasında devlet olarak her zaman yanlarında olduğumuzu bilmelerini bir kez daha hatırlatarak, istedikleri her zaman başta Valiliğimiz olmak üzere kaymakamlıklarımız ile tüm kamu kurum ve kuruluşlarına başvuru yapabileceklerini belirtir, saygılar sunarım."
SamsunKentHaber

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 1 Yorum

mehmet ecik

23 Haziran 2018 Cumartesi 15:29

4 yıldır belediye suyumu kesdi taşıma suyuyla idare ediyorum ben borcumu üdemeyim demiyorum üdeyecem taksit yapilsın suyum acılsın yetkililere sesleniyorum bize yardım edin 05412010068

DİĞER HABERLER

SONRAKİ HABER

Samsun'da mikrofonu açık unutan imamın cep telefonu görüşmesini mahalle dinledi

Samsun'da mikrofonu açık unutan imamın cep telefonu görüşmesini mahalle dinledi