SAMSUN HABER
Yayınlanma: 31 Mayıs 2025 - 13:28
Güncelleme: 02 Haziran 2025 - 16:03
Samsun'a Doğu Çevre Yolu'nun yapılmama nedeni Batı Çevre Yolundaki ranttır
Samsun'da Doğu Çevre Yolu'nun neden yapılmadığı ile ilgili sorulara cevap aranan Kentin Nabzı canlı yayınında mimar İshak Memişoğlu, "Samsun'a Doğu Çevre Yolu'nun yapılmamasının nedeni Batı Çevre Yolundaki ranttır. Çevre Yolu'nun etrafında 200 bin nüfus olmaz" dedi.
SAMSUN HABER
31 Mayıs 2025 - 13:28
Güncelleme: 02 Haziran 2025 - 16:03
Samsun Kent Haber bünyesinde Samsun Kent TV YouTube kanalında yayımlanan Kentin Nabzı canlı yayınında Asarağaç mahallesinin riskli alan ilan edilmesi ve Samsun'a yapılacak olan Kruvaziyer Gemi Limanı tartışılırken, Doğu Çevre Yolu sorunu da yayında ele alındı.
Samsun Kent TV YouTube ve Samsun Kent Haber Facebook sayfasından canlı olarak yayınlanan Kentin Nabzı programına gazeteci Haydar Öztürk, Mimar İshak Memişoğlu ve Samsun Kent Haber köşe yazarı Hüseyin Kurt katıldı. Canlı yayında Doğu Çevre Yolu tartışmaya açılırken, mimar İshak Memişoğlu, Doğu Çevre Yolu'nun Samsun'un olmazsa olmazı olduğuna dikkati çekti.
Mimar İshak Memişoğlu, canlı yayında Doğu Çevre Yolu ile ilgili dikkat çekici açıklamalarda bulunarak, "Doğu Çevre Yolu Samsun'un olmazsa olmazı. Bugüne kadar ertelenmesinin nedeni Batı Çevre Yolundaki ranttır. Doğu Çevre Yolunda çok fazla rant üretemiyorsunuz. Tüneller ve viyadüklerle geçilen bir alan. Ama Batı Çevre yolunda 200 bin nüfusu hemen rant olarak oluşturdular. Mahkeme kararı ile 5 etabıda iptal oldu, gerekçesi de sizin yaptığınız yol çevre yolu değil, kent içi yol durumuna dönüşmüş, Çevre Yolu'nun etrafında 200 bin nüfus olmaz. Çevre Yolunu daha yapmadan etrafına 200 bin nüfusu yığdılar. Önceliği bu yüzden buraya verdiler. Eski başkan Mustafa Demir döneminde hazırlanan ulaşım raporuna bakın orada Bakanlık tarafından Doğu Çevre Yolu gündem dışı olmasına rağmen, Doğu Çevre Yolu'nun olmaması durumunda şehrin yaşayacağı zorluklar tartışılmıştır." dedi.
İlginizi Çekebilir
DOĞUÇEVREYOLUNU İSTEMEYEN LOBİ BATI ÇEVREYOLU İLE SAMSUNUN GELİŞİMİNE EN BÜYÜK KATKIYI SAĞLAYACAK HIZLI TREN PROJESİNİ PERDELEYEREK ZAMAN KAZANDIKTAN SONRA HIZLI TREN PROJESİNİ DEVRE DIŞI Mİ BIRAKACAK, DOĞU ÇEVREYOLU DEMEK HIZLI TREN DEMEK Mİ ?
Bu Memişoğlu nu çıkarmayın kardeşim ekranlara sonkez kent haberi okudum bilginiz olsun daha kenthaberle ilgili herşeyi sileceğim adamlar sadece muhalefet bu adam ne yapmış Samsun'a onu söylesin
Atakum trafiğini ağır vasıtalardan büyük oranda kurtaracak, zaman ve yakıt tasarrufu sağlayacak,Samsunumuzun batısındaki yerleşim yerlerindeki ve Sinop ilimiz ve ilçelerindeki vatandaşlarımıza ve ülke ekonomisine büyük katkı sağlayacak bu proje neden geciktiriyor? Çözün da bu problemi Allah razısı için.
Güya çevre yolu yaptılar şehrin içinden geçen çevre yolu mu olur? y ziya nın samsun a attığı kazıklardan biri de bu. Yaparsa akp yapar.
Eskiden birileri konuşur birileri yapardı. Şimdi herkes konuşuyor ortada icraat yok. Yapılanı eleştirmek iş değil ki. Batı çevre yolu çıkalı kaç sene oldu proje aşamasında niye beklediniz. Neden ses çıkarmadınız. Ben catalcamlıyım yıllardır bekliyorum ha yapıldı ha yapılacak. Bu rant dediğiniz olay size fayda saglayinca iyi halka fayda saglayinca mi kötü. Yok arkadaş yok yine yanlış zamanlama. Samsun'un kaderi bu uluslararası ticari atılımlar var ortada milyonlara ekmek kapısı açılacak samsun gelişecek sen hala 200 bin diyorsun. Ya bişey yaptığınız yok madem konuşup da milletin kafasını bilandirmayin bari. İşi yavaslatmayin da bari bitsin bu yılan hikayesi. Bu iş siyaseti geçti artık. İcraat icraaat icraaaaaaat.
Sonuçta zulüm devam ediyor. biz hala tırlarla kamyonlarla yolcu otobüsleri ile şehir içinde gıdım gıdım ilerliyoruz,ve bu şehre bunları yapan malum lobiyi Allah'a havale ediyoruz,kendi dağlarina 30km,otoban yollar,bizde şehir içinde 2 seritle gıdım gıdım.yapılananlari unutmuyor ve unutturmuyoruz,