Samsun'da Batı Çevre Yoluna neden rant yolu deniliyor! İşte sebebi! Samsun'da ihalesi yapılan Batı Çevre Yolu güzergahında 2018 yılı ve 2022 yılı alım-satım yoğunluğu haritası, Batı Çevre Yolu için neden rant yolu denildiğini adeta ortaya koyuyor.
Samsun'da özellikle Atakum ilçesinde trafikte rahatlamayı amaçlayan Batı Çevre Yolu projesinde 2018 ve 2022 yılllarına ait alım satım yoğunluğu görsellerine bakınca, Batı Çevre Yolu için neden rant yolu denildiği de anlaşılıyor.Samsun'da Batı Çevre Yolu projesi güzergahında 2022 yılından sonra yol kenarından yapılan alım satım işlemlerinin yoğunlaşarak kırmızıya döndüğü görülüyor.

Kent Haber; bu işi yıllardır engelleyen kesim sizin gibi zihniyetler. Atakum'un çilesini görüp halâ bu işe köstek olmak zalimliktir. Basın olarak size düşen görev; "Bu çevre yolları neden bu kadar çok gecikti?" Her yere çevre yolu yapılırken Samsun'a neden yapılmıyor? Kim bu Samsun düşmanları? diye sorgulamanız.
Zekeriya bey sonuna kadar haklı. Mimar senin derdin ne herkese cevap yazmışsın. Bizden 20 dönüm gidiyor. Memlekete faydalı olacaksa gidecek tabi. Cevresine yapı yapilmasin tarla kalsın sanayi şehri olacak samsun kalkinmasin ne gerek var diyorsun yani böyle anlaşılıyor. Asıl rant senin yaptığın. Bırakın artık milletin yakasını adamlar çalışıyor bari çalışana mani olmayın.
çevre yolu dedıgını her yol 2 yıl ıcınde sehır ıcınde kalıyor .sen yola karsı kım onu dermısın hele.yolun etrafına yapılanlara karsıyız
Adam hizmet yapıyor yok şu bunu aldı yok sattı ne alaka kardeşim trafikte vatandaşın çilesini görmüyor veya duymuyormusunuz.Adam tarlasını satiyorsa Sizde alaydınız ... Doğru ya bu hükümet ne yapmaya kalksa hizmet engellemesi yapılıyor. Çalan çırpanlar birbirlerine düştüler cezaevlerinde İstanbul a bir çivi çakmamiş yıllarca 80 MİLYON a ***lık darbesi yapılmış çakma ihalelerle.Yol yapsa suclumu oldu şimdi bırakın bu işleri sadece izleyinnnn o kadar yarın biz yaptık dersiniz bittikden sonra BANA CALİSAN BASKAN LAZIM GERİSİ TEFERRUAT...
enın derdın ne .her cevre yolu rantla sehır ıcı oluyor anla artık
Samsun’un Organize sanayi, gıda ihtisas sanayi, havalimanı, otosanayi Canik ve Tekkeköyde, ticaret ağı doğuya doğru trafik oluştururken, ağır tonajlı taşıtlar ve Doğu Karadeniz ve Doğu Anadolu’ya açılan yol doğudan geçerken öncelik doğu çevre yolu olarak planlanmalıydı, Atakum ilçemizin nüfus artışı hızla büyüyor, buradaki trafiğin azaltılması çevre yolu ile değil, yapılacak yeni ana arter yollar ile mevcut Atatürk bulvarına alternatif yollar oluşturulmalı, tramvay yolunun 3’er şerite çıkarılması gerekli, Cağaloğlu, Rte bulvarına paralel yeni bir yol yapılmalı, mevcut çevre yolunun genişletilmesi gerekli, kesinlikle doğu çevre yolunun Sarıışık (adalar) yolundan Canik ve Tekkeköy İlçelerimizin arkasından geçilerek, Samsun trafiğini rahatlatacak şekilde dizayn edilmeli.
DOĞU KARADENİZ İLLERİNİN NÜFUS U HER GEÇEN GÜN ARTARAK BÜYÜYEREK DEVAM ETMEKTEDİR. ÖRNEĞİN KARADENİZİN NÜFUS OLARAK EN BÜYÜK İLÇESİ TRABZON ORTAHİSAR İLÇESİ OLMUŞTUR. SAMSUNDAN DOĞU KARADENİZE GİDER ARAÇ SAYISI HER GEÇEN YIL ARTMIŞTIR DOĞUYA 50 BİN ARAÇ GEÇİYORSA, BATIYA 5 BİN GEÇİYOR ARTIK. SAMSUN BÜYÜKMEK İSTİYORSA HIZLI TREN SAMSUNA GELMELİ DİYORSAK DOĞUÇEVREYOLU ŞART, BATIÇEVREYOLU HIZLI TREN PROJESİNİ PERDELEYEN BİR PROJE DURUMU NA DÜŞÜYOR İLERLEYEN ZAMANLARDA HIZLI TREN PROJESİ HAYAL DURUMUNA DÜŞÜYOR. PEKİ NEDEN BATIÇEVREYOLU DİYE SORUYOR HERKES BİRBİRİNE VE CEVAP OLARAK BİRİLERİNİN RANTTI İÇİN BÜTÜN SAMSUN FEDA Mİ EDİLİYOR?
Ya kardeşim atakumda trafikten yol akmıyor şu yol bi açılsında atakum trafigi artık rahatlasın ne derdin var senin rantla runtla milletin bu yola ihtiyacı var sen bunu haber yapcagına atakumda trafigi haber yap milleti
senın derdın ne .her cevre yolu rantla sehır ıcı oluyor anla artık
Yolun etrafını imara açın sonra 30 KM. Hız sınırı koyun sonrada vatandaşa cezaları kitlenin.
Açılan her çevre yolu 2 yıl içinde şehir içi yolu oluyor
Alım yapanların isimlerini yayınlayın o zaman..