Yeşilırmak Elektrik Dağıtım (YEDAŞ) elektrik kaynaklı yangın veya yangına sebep olabilecek elektrik kaçakları gibi durumlar için ALO 186 ihbar hattını hizmete açtı.
YEDAŞ, elektrikten kaynaklı can güvenliğini tehdit eden durumların kuruma ihbar edebilmesi ve gerekli önlemlerin hızlı bir şekilde alınması için ihbar hattı oluşturdu. YEDAŞ'ın ALO 186 ihbar hattı ile ilgili kurumdan yapılan açıklamada gelen ihbarların analiz edilerek, can güvenliği riski taşıyan durumlar için ayrıcalıklı bir müdahale süreci oluşturulduğuna dikkat çekildi.İhbar hattı sayesinde can güvenliği riski taşıyan durumlara hızla müdahale sağlanmasının hedeflendiğini belirten YEDAŞ'ın ALO 186 ihbar hattı ile ilgili kurumdan yapılana açıklamada şu bilgiler verildi:YEDAŞ, bölge halkının can ve mal güvenliğini ön planda tutarak 186 hattında yaptığı geliştirmeyi hayata geçirdi. Can güvenliğini tehdit eden durumlara hızlı ve etkin müdahale etmek amacıyla, çağrı merkezinde özel bir müşteri temsilcisi hattı oluşturdu. Bu yeni hizmet sayesinde, elektrikle ilgili önemli ve acil ihbarlarda bulunmak isteyen müşteriler, sesli yanıt sisteminde acil seçeneğini tuşlayarak taleplerini daha kolay ve hızlı bir şekilde iletebilecekler.

YEDAŞ tarafından yapılan açıklamada Alo 186 üzerinden gelen ihbarların analiz edildiğini ve can güvenliği riski taşıyan durumlar için ayrıcalıklı bir müdahale süreci tasarlandığı belirtildi. Bu hat sayesinde can güvenliği riski taşıyan durumlara hızla müdahale sağlanması hedefleniyor. Bu yeni uygulama, YEDAŞ’ın sadece bugünün değil geleceğin de enerji ihtiyaçlarını karşılamak üzere kurulu bir strateji benimsediğini ortaya koyuyor. Şirket, enerjide güvenliği esas alarak, bölge halkına kaliteli ve sürdürülebilir enerji sağlıyor.