Samsun'da bağımsız Çarşamba Belediyesinde 23 taşınmazın satışa çıkartılması dikkati çekti. Çarşamba Belediye Başkanı Hüseyin Dündar ise belediyenin mali krizde olduğu algısına neden olan yer satışlarına ilişkin açıklama yaptı.
Samsun'da Çarşamba Belediye Başkanı Hüseyin Dündar, belediye olarak satışa çıkarttıkları 23 taşınmaz ile ilgili açıklamasında "Satışlar mali sıkıntıdan değil, kaynağı dahada arttırmak için yapılıyor" dedi.

Çarşamba Belediye Başkanı Dündar Gazete Gerçek'ten Haydar Öztürk'e yaptığı açıklamada, 23 taşınmazın satış için üretilmiş olan yerler olduğunu belirterek, söz konusu bu yerlerin konut ve sanayi parselleri olduğunu belirtti. Hüseyin Dündar, satışa çıkartılan taşınmazlar arasında ayrıca mahallelerde atıl durumda olan parsellerinde yer aldığını belirterek, "Çarşamba Belediyesi olarak malı bir sıkıntımız yok. Mali sıkıntıları aştık. Söz konusu 23 taşınmazın satışı yatırımlara ayırdığımız kaynağı daha da arttırmak için yapılıyor" dedi.
buradan ak parti il başkanına, samsun valiliğine, samsun büyükşehir Belediyesi'ne sesleniyorum.... kamunun hakkını hukukunu korumak ve savunmak sizlerin görevi değil mi.... çarşamba Belediyesi'nin bu arsa vs satışlarının ardındaki gerçek nedir.... milletin, devletin malını kim, niye, kine vs satıyor... ortada bir yanlışlık varsa buna engel olacak olan da sizlersiniz.... haktan yüksek oranda oy alarak belediye başkanı olmak, yanlış yaptığında ona dur demeye engel değildir.....