Samsun Büyükşehir Belediyesi iştiraki SAMULAŞ A.Ş'de, 31 Mart 2024 yerel seçiminin ardından Genel Müdür değişikliği oldu.
Samsun Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı SAMULAŞ A.Ş'de bir süre önce göreve gelen Fatih Arlı'da görevden alınırken, yerine ise o isim atandı.Samsun'da toplu taşıma araçları ve tramvayları işleten SAMULAŞ A.Ş'ye Genel Müdür dayanmıyor. SAMULAŞ A.Ş'nin Genel Müdürlüğü görevine eski başkan Yusuf Ziya Yılmaz döneminde Kadir Gürkan getirilmişti. Gürkan'ın ardından SAMUALAŞ A.Ş'ye eski başkan Mustafa Demir döneminde ise Enver Sedat Tamgacı geldi. samsunkenthaber Tamgacı'da bir süre görev yaptıktan sonra istifa ederken, yerine Gökhan Beler getirildi. Beler'in de istifa etmesi ile boşalan SAMULAŞ A.Ş Genel Müdürlüğü koltuğuna Fatih Arlı atandı. 31 Mart 2024 yerel seçimlerinde Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı olan Halit Doğan ise Genel Müdür Fatih Arlı'yı görevden alarak yerine ise Kadir Gürkan'ı atadı.Samsun Büyükşehir Belediyesi iştiraki SAMULAŞ A.Ş'de bundan sonraki süreçte Kadir Gürkan Genel Müdür olarak görev yapacak.Kaynak:SamsunKentHaber.com.tr
Yav Kadir Gürkan gelmiş Allah hayırlı etsinde o eski müdür hemşerim ne oldu. Raporları bitmiyor bir yere kendini çakmaya çalışıyor. Kısa sürede tüm çalışanın nefretini kazandı. Şimdi aldığı maaşları hak olarak görüp yiyebiliyor mudur. Ama bu önce Allah Allah sonra yallah yallah tayfası idi.
Bakıyorum da eski çalışanlar toplanmış yorum üzerine yorum yapıyor. Sayalım şöyle genel müdürleri, Engin ÇİLİNGİR, Akın ÜNER, Kadir GÜRKAN, Enver Sedat TAMGACI, Gökhan BELER, Fatih ARLI ve şimdi Tekrar Kadir GÜRKAN. 14 yılda hepsini tanıdım ve mesai harcadım. Şimdi iştah ile kime sallayacağımı bekliyorsunuzdur, hadi kus içindekileri yada kime yalakalık yapacaksın acaba? Kimseye ne sallayacağım ne de yalakalık yapacağım! 14 yıllık tecrübem ile emekli bir personel olarak şunu belirtmek isterim, Olmayan yedek parça yapılmayan ar-ge, Sürekli değişen yönetim kadrosu ve değişen yönetim şekli, Siyasi baskılar, Bir günü bir gününe uymayan talimatlar sebepli Hareket çizelgeleri, Adamına göre ceza ve ödül yönetmelikleriniz, İşciye samsun şartlarına göre maaşınız bu işine gelirse gelmez ise kapı! Baştaki yöneticilerin adam kayırması sen onun adamısın ben bunun adamıyımlar! ve gelelim personele, sendika davanız da birbirinizin kuyusunu kazmak dedikodu, dedikodu, dedikodu haset ve aç gözlülük!
Aslında kadir gürkan daha düşük bir unvan verildi. Önceki görevi olan Ulaşım Daire başkanlığına 30 yaşından küçük bir mühendis roketleyek görevlendirildi. Yani şimdiki yöneticisi kendi eski görevine sahip ve tecrübesi olmayan biri. Bunu sindirmek çok zor.
YUSUF ZİYA YILMAZ ZİHNİ ŞAHİN MUSTAFA DEMİR HALİT DOĞAN ADAM HER DÖNEMİN ADAMI..... DÜNYA DÖNÜYOR SEN FARKETMESENDE... HALİT GİDER KADİR YENİ GELENLE DEVAM EDER :D
Acilen yol işleri daire başkanlığı da gözden geçirilmesi lazım sayın başkanım, inanın aşırı başı boşluk var hele hele merkez ilçe şefleri olsun, AKOM olsun
Teknofestte şoförlerin elle ittiği elektrikli otobüs arızadan değil şarzı az diye ne olur ne olmaz diye itiklenmişti bilmeden iftira atmayın. Kadir Gürkan başkan karakterli, dürüst, devlet terbiyesi almış ve işini bilen samsunludur. Kendisi getirilirse iyi işler yapacağını düşünüyorum.
Aselsan elektrikli otobüslerin teknofest de şoförlerin elle ittiği haber görüntüsünü görmüş müdür acaba
Onun döneminde MetroRayın hat işlerindeki hataları kendisine iletilemiyordu. !!!!
Bir çalışanı samulaşta koridorda herkesin içinde ağır laflar etmişti kadir gürkana, koridorda arbede olmuştu. Herkes toplanmıştı. Sonra tüm çalışanları kadir gürkan seminer salonunda toplamıştı. Neden odanızda çıktınız diye çalışanlara kızmıştı. O ağır lafları söyleyen adan da artık hak lıydı herhalde bilmiyorum ,belediyeden atılmadı ,başka bir bölüme gönderildi.
Trenler 2 kere üst üste kafa kafaya çarpınca istifa etmişti, niye bunu aldılar samulaşa tekrar?
Akıllı kavşak yapıp trenleri hemzeminde 2 dakika bekleten ulaşım genel müdürü ,samulaşa yeniden atanmış
TEBRİKLER ÇOK DOĞRU BİR KARAR BAŞKANIM KADİR GÜRKAN BU İŞİN PİRİ HEMDE SİZİN GİBİ SAMSUNLU SAMSUNSPORLU ❤
Belediyenin en nefret edilen kişilerinden birisi.
Otobüs şöförleri yolcuların inmesini beklemeden kapıyı kapatıp hareket edebiliyorlar bunu bir kez ben yaşadım bir kez de babam yaşadı.Ring seferi yapan bir şöför de aracı süratli kullandığı için bir vatandaş araç içinde yere düştü ve ayaktaki yolcular olarak bizler savrulmamak için epey mücadele verdik.
Çok çok çok yanlış bir karar.
10. Samulaş başkanı ve Samsun Ulaşım İdaresi biraz şehir planlama öğrensin. Neden biliyor musunuz? Çünkü TRAFİKTE ÖNCELİK TOPLU TAŞIMADADIR. Ama Samsun'da nasıl? Trafikte öncelik bireysel taşıtlarda. Bir kavşakta tramvay ve içerisinde bulunan yaklaşık 200-300 kapasite ışığın keyfini bekliyor. Tramvay dünyada normalde hızlı ve güvenli ulaşım aracıdır. Ama Samsun'da sadece güvenilir. Hızın H'si yok. Bir tramvay kavşağa geldiğinde önce tramvay geçer, sonra diğer araçlara geçiş verilir. Bunu bile yıllardır bilmeyen bir yönetim var buranın başında. Bu yüzden insanlar tramvay yerine E1 kullanıyor. E1 şu anda tramvaydan daha hızlı ve güvenli bir sistem. Özellikle tramvay ile Karayollarından sonra ÖMÜ istikametine seyahat etmek tam bir işkence. Eğer bir yere yetişmek istiyorsan yetişmen mümkün değil, ışığın keyfini beklemen lazım.
Adil sence o kadar yorumda yanlış yazmış olabilir miyim yoksa kasıtlı olarak Anonim yerine Amonin yazmış olabilir miyim? Sadece soruyorum. İncinmedim. Verdiğim verginin hakkını istiyorum. Daha güzel yönetilebilir bir alan Samulaş, daha güzel yönetebilecek biri gelsin istiyorum.
Amonin ne çok incinmişsin????Sen de anonimi doğru yazamamışsın ne olacak şimdi?
9. Şimdi bu toplu taşıma kurallarına bakayım dedim. Madde 14 ve 15 sıvı veya büyük eşya taşınamaz falan diyor. Tramvay güvenlik görevlileri için bu kuralın bir uygulanabilirliği var mı? Kontrol ediyor mu? Yok. Hak yemeyeyim ama gördüğümü de söyleyeceğim. Bir kısmı kulübede TikTok izliyor. İşini iyi yapanlar üstüne alınmasın lütfen. Ama ben Atatürk Kültür Merkezi durağında genelde bu manzara ile karşılaşıyorum. Madde 19'a bakalım. Komedi. Eğer böyle bir kuralın varsa bunu duyuracaksın anons ile kardeşim. İstanbul Beşiktaş tramvayına veya herhangi bir metro hattına bin bakalım duraklarda ne diyor. "Sayın yolcularımız, lütfen inen yolculara öncelik veriniz, kapı önlerinde beklemeyiniz." Bunun bir örneği var mı Samsun'da? YOK. Bir de büyükşehir olacak. Madde 22 sözde var ama yine bunun anonsu yok. Daha önceden yazdım zaten. Madde 26. Sözde yine kuralı var anonsu yok.
8'de mi kaldım nerede kaldım bilmiyorum acayip sinirliyim Samsun'da ulaşıma. Şu otobüs duraklarına bir çözüm bulun kardeşim. Hiçbir Bu Atatürk Bulvarındaki trafiğin bir nedeni de otobüslerin duraklara GİREMEMESİ. Girmemesi demiyorum, gerçekten şöförlerin girmek için çaba gösterdiğini görüyorum. Ama kimi duraklar gerçekten çok dar. Özellikle E1'deki kadar büyük araçlar girmekte zorlanıyor. Bazıları o kadar ufak ki bu gürültü abidesi olarak Samsun'a itelenen BMC otobüsler bile o duraklara giremiyor. Haliyle 100. Bulvarı ve Atatürk Bulvarında bir şeridi iptal ediyorlar. EDS'ler bir halta yaramıyor zaten, Televizyon Sapağından biliyoruz, ATM'lerden ceza yiyen yok. Bari şu durakları büyütün de otobüsler ceplere iyi girebilsin. O otobüs cebine giren ve bekleyen *şeklere de bir şey demiyorum artık, eğitim sisteminin bir özeti olarak yorumlanabilir.
5. Görgü kuralları yok. İstanbul'da ama özellikle Ankara'da toplu taşımaya binerken insanlar sıra oluyor. Bunun için duraklarda yerlerde çizgi de var. Bizde 2024 oldu yıl hala Ankara'da uygulanan binme çizgisi uygulaması yok. Belediye başkanları veya meclis üyeleri bi Kızılay'da gezseler görecekler ne kadar düzgün olduğunu işte ama arabalarından inemiyorlar. Düzen nedir bilmiyorlar. Bizde millet hala birbirini eziyor. 6. 2024 OLDU HALA OTOBÜS KAÇ DAKİKADA GELECEK BİLMİYORUZ. Bir tane akıllı ulaşım sistemi kurmak çok mu zor? Yıllardır Ankara, İstanbul, Konya ve diğer büyükşehirlerde olan sistem hala Samsun'da yok. Moovit diye üçücü parti uygulama var o da doğru göstermiyor. Otobüs duraklarında hangi hattın kaç dakikada geleceğini gösteren bir sistem olması lazım. Mobil uygulamadan gözükmesi lazım. Ankara bu konuda bir numara. Şu sistemi isteyin getirtin Samsun'a artık. Yazıklar olsun.
3. Yav kardeşim, otobüslerin camlarının üstünde eşek kadar "Klima açıkken camları açmayınız" yazıyor. Ama hala bu millet açıyor. Bunun için de bir tane anons koyacaksın işte. Şöför arada bir hatırlatıyor ama şöför yola mı baksın camlara mı baksın? Ya da yazın bu camlara kilit vurun, kliması bozuk aracı sefere vermeyin. Kamuda tasarruf diyoruz ama bir şeye baktığınız yok. 4. Toplu taşıma kuralları var ama QR ile yapıştırmışsınız o kadar. Anons ile toplu taşımda telefon ile yüksek sesle konuşulmamasını ve görüşmenin kısa tutulması gerektiğine dair bir anons yapmak bu kadar zor mu ya. Onu geçtim, herif telefonda son ses internetten video izliyor. Bu tip anonslar olmadığı için yolcu olarak bir şey dediğimizde de şahsi algılıyor. Araçta tartışma yaşıyoruz. Ondan sonra iş büyüyor fiziksel müdahaleye kadar evriliyor. Şu toplu taşıma kurallarına adam gibi yazın ve anons ettirin.
2. Akıllı uyarı sistemi yok. Tramvaylarda ve otobüslerde en çok yaşanan sorun, kapı ağzında beklemek. Ama bunun için bir tane bile anons yok araçlarda. Kimi insan gerçekten farkında olmadan bekliyor, kimisi de cahilliğinden ve bencilliğinden orada duruyor. Ama anonslar kesinlikle işe yarıyor. İlk yorumda bahsettiğim illerde bu anonslar yapıldığında insanlar hareket ediyor. Bizim otobüslerde hiç anons yok. Tramvayda ise sadece hamile ve bebek arabası için var. O da vatman unutmazsa arada bir açıyor işte. "Değerli yolcularımız, lütfen kapı önünde beklemeyiniz, aracın boş kısımlarına doğru ilerleyiniz." diye bir tane anons yapmak çok zor olmasa gerek diye düşünüyorum. Ama kimse bu araçlara binmiyor, durumun farkında değil. Zan altında bırakmak istemiyorum çünkü hiçbirini tanımıyorum görmüyorum. Ama makam araçlarından inip bi hizmet alanlarını kontrol etsinler.
Samsun ulaşımda o kadar sorun var ki. Bu başkanlar bir kere bile inip de sahada inceleme yapmıyorlar. Kamuda tasarruf diyorlar, YALAN. 1. Bu tramvayların kliması tüm seyahat esnasında çalışıyor. Bir kapıdan biri çıkmayacak olsa bile tüm kapılar açılıyor, eğer durak bir kavşak noktasındaysa tüm kapılar açık şekilde bekliyor. Klimanın iki durak arasında aracı soğutmak için çalıştığı tüm çaba boşa gitti. TAMAMEN ÇÖP. TAMAMEN BOŞA ÇALIŞTI. Halbuki İstanbul, Eskişehir ve Konya'ya bakılırsa kapıya bastığın zaman sadece bastığın kapı açılır. Tüm kapılar açılmaz ve aracın iç ısısı korunur. Ama burada kimse binmese bile tüm kapılar açılıyor ve araç kalkana kadar kapanmıyor. Biraz Konya'ya gitsinler örnek alsınlar. Araç kapılarını beklemedeyken kapatıyor. Eğer biri binecekse dışardan düğmeye basıyor ve SADECE O KAPI AÇILIYOR.
2017 de 2 ay arayla 2 kere trenlerin kafa kafaya çarpışması olayından sonra istifa etmişti. Birde samulaşta bir kız mühendis kafa kafa çarptırdı. Kendi döneminde işe giren bu kız. Onun döneminde sürekli trenlerde kaza oluyordu. Çalışanlar ile arası iyi değildi. 'Boksör' ona küfretti ve dövmeye yeltenmişti. Sonra o adam haklı görüldü ,samulaştan alınıp başka yerde görevlendirildi.
trafik sinyalizasyonlarını AKILLI KAVŞAK haline getiren adama ödül verilmiş.... vay beee
yazık oldu...
Sayın Gürkan sımtafa demir ve ekibinin ucube 8 CEDİT hattını inceleyip revize eder misin? Hiç olmazsa eski 6 ÇİMENLİ gibi hastanelere gitmesini sağlarsan çok güzel olur.
Doğru seçim gelmedi gereken müdür geldi.